rahsepar rahsepar .

rahsepar

قتل 2 مرد در قاليشويي منطقه قلعه نو / دست و پاهاي آنها بسته شده بود!

حوادث ركنا: جسد 2 مرد افغان كه با ضربات چاقو در يك قاليشويي به قتل رسيده بودند پيدا شد.

قتل 2 مرد در قاليشويي منطقه قلعه نو / دست و پاهاي آنها بسته شده بود!

قتل 2 مرد در تهران رقم خورد. در اين پرونده قتل 2 مرد افغان كشته شدند و بررسي ها نشان از آن داشت كه 2 مرد افغان در منطقه قلعه نو با ضربات چاقو به قتل رسيده اند. در صحنه قتل دست و پاهاي 2 مرد افغان بسته شده بود و هيچ آثار سرقتي در صحنه قتل وجود نداشت.

مقالات بيشتر:قاليشويي فرجام

به گزارش خبرنگار جنايي ركنا، عقربه ها ساعت 6:30 دقيقه عصر سه شنبه 9 شهريور ماه سال جاري را نشان مي داد كه ماموران كلانتري 211 قلعه نو در جريان قتل 2 مرد افغان در كارگاه قاليشويي قرار گرفتند و تيمي از ماموران براي تحقيق پاي در صحنه جرم گذاشتند.

ماموران با حضور در قاليشويي با جسد 2 مرد افغان كه هدف ضربات چاقو قرار گرفته بودند روبرو شدند.

همين كافي بود تا تيمي از كارآگاهان اداره 10 پليس آگاهي تهران به دستور بازپرس دشتبان از شعبه اول دادسراي امور جنايي تهران براي تحقيقات ميداني وارد عمل شدند.

كارآگاهان در بررسي صحنه جرم پي بردند كه 2 مرد افغان با ضربات چاقو به قتل رسيدند و عاملان جنايت دست و پاهاي 2 مرد افغان را نيز بسته بودند.

بررسي صحنه جرم هيچ نشانه اي از سرقت در قاليشويي نداشت و كارآگاهان احتمال مي دهند اين قتل بخاطر يك اختلاف صورت گرفته باشد.

بنا بر اين گزارش، بازپرس دشتبان در اين مرحله دستور داد تا جسد 2 مرد افغان به پزشكي قانوني منتقل شود و تحقيقات براي دستگيري عاملان اين جنايت خونين در دستور كار كارآگاهان اداره 10 پليس آگاهي تهران قرار گرفته است.

مقالات ديگر:بهترين متخصص زنان و زايمان تهران


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۱۲:۳۰ توسط:rahsepar موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :