rahsepar rahsepar .

rahsepar

اقدام جنجالي مادر داماد در شب جشن عروسي ! / مهمان ها شوكه شدند

ركنا : مادرشوهري كه به طرز باورنكردني به عروس خود حسادت مي كرد، با انجام يك حركت زشت در مراسم ازدواج حسابي جنجال آفرين شد!! 

مادرشوهر واژه اي است كه در ذهن بسياري از افراد نماد حسادت و اذيت كردن عروس است اما بسياري از مادرشوهرها هم مهربان و همچون مادر عروس هستند. در اين مطلب ما مي خواهيم نمونه اي از حسادت مادرشوهر به عروس را بيان كنيم. درواقع اين مادرشوهر در مراسم ازدواج فرزندش همه را شوكه كرد. اگر مي خواهيد بدانيد اين مادرشوهر چه كاري انجام داد اين مطلب را از دست ندهيد.

اختلاف ميان عروس و مادر شوهر از قديم بوده و هست، برخلاف برخي كه اين رابطه با تدبير كنترل مي كنند و حتي رابطه ي صميمي با هم ميسازند، برخي ديگر به واقع خود را در ميدان جنگ ديده و به هر شكلي سعي در شكست او دارند براي همين، كش مكش اين دو گاهي به حدي مي رسد كه مي تواند هركدام از طرفين را به ستوه آورد.

مقالات بيشتر:خدمات مجالس تهران

عروسي عصباني و خشمگين در شبكه اجتماعي رديت پست گذاشت و از دنبال كننده هاي خود خواست تا به او بگويند كه آيا رد كردن درخواست عذرخواهي از مادر شوهرش اشتباه بوده يا خير؟ اما ماجرا از چه قرار بود كه عذر خواهي براي آن صورت گرفته بود؟

روز عروسي براي هر دختري يكي از به ياد ماندني ترين روز هاي زندگي است اما متاسفانه براي اين عروس خانوم همه چيز رنگ ديگري داشت و با يك اقدام عجيب و حسودانه مادر شوهر، خوشي اش خيلي زود به پايان رسيد.

اين عروس همراه با شوهرش، براي ابراز محبت قبل از مراسم مادر شوهر را براي خريد لباس به بازار برده بودند تا يك رنگ خاص و شيك را براي مراسم عروسي بپوشد. به ظاهر همه چيز خوب پيش رفت و مادر آقاي داماد يك لباس زيبا خريداري كرد.

نقشه اي كه مادرشوهر بالاخره عملي كرد

روز عروسي، برادر شوهر عروس متوجه وجود يك لباس عروس ديگر شده و علت را از او پرسيد، عروس خيلي زود متوجه شد كه ماجرا از چه قرار است به همين دليل از برادر شوهرش خواست كه لباس را داخل ماشينش پنهان كند تا او با خيال راحت مراسم ازدواجش را به پايان برساند اما مادر شوهر حسود بالاخره آن لباس را پوشيد.

وسط مراسم بود كه مادر آقاي داماد لباسش را عوض كرد و لباسي شبيه لباس عروس پوشيد. ظاهر شدن مادرشوهر با لباس عروس هم براي ميهمانان و هم براي عروس شوكه كننده بود اما مادر شوهر عقيده داشت كه او هم بايد در چنين شبي لباس عروس بپوشد، زيرا اين شب مال او هم هست زيرا مادر داماد است، در نتيجه اين مراسم متعلق به او نيز هست و مي تواند لباس خاصي مثل لباس عروس بر تن كند.

منبع : نمناك

مقالات ديگر:قاليشويي مجيديه جنوبي


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۲۵:۰۶ توسط:rahsepar موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :